Acum ating pământul, dar…

Urăsc să te iubesc…urăsc fiecare secundă petrecută în prezența ta. DA, m-ai  făcut să te urăsc, pe tine, cel pe care l-am iubit din tot sufletul. Tu, singura persoană care mă ridica până la cer, mă lăsai să ating stelele și după mă prindeai în brațe. Niciodată nu mă lăsai să ating pământul.

Nu pot înțelege cum am ajuns o epavă, cum am ajuns în situația asta, cum te-am pierdut atât de ușor și ai revenit în viața mea atât de repede, dar… nu mai e la fel.

Și doare, dragostea mea, dar nimic nu te poate aduce înapoi aici, cu mine. Acum ating pământul, dar nu mai ating stelele!

Lasă un răspuns

