Fericirea se plătește!

Dacă îmi spuneai anul trecut că voi trăi ceea ce se întâmplă acum, cel mai probabil aveai trei opțiuni :

1. mă lăsai să te bat

2. dispăreai din fața mea

3. te uitai la mine cum îmi ștergeam lacrimile cauzate de râsul în exces.

Și totuși…iată ca azi trăiesc ceea ce nu mi-am imaginat niciodată că voi trăi. Viața nu te întreabă dacă ești pregătit, nu îți dă advertismente, ea pur și simplu te lovește pe neașteptate, exact atunci când îți e lumea mai dragă.

Dar din toate acestea am învățat ceva simplu sau poate că am descoperit regula care ne definește și nu e chiar atât de complicată, doar că este mult prea nedreaptă.PENTRU FIECARE SECUNDĂ DE FIERICIRE PLĂTEȘTI CU O LACRIMĂ.

Poate că acesta este motivul pentru care oamenilor le este teamă de fericire. Ea se plătește, iar prețul este mult prea mare.

Lasă un răspuns

