Lasă timpul să termine ce tu ai început!

     Cineva spunea odată că TIMPUL LE REZOLVĂ PE TOATE. Și am crezut atât de mult în aceste cuvinte încât am uitat să mă bucur de timpul care trece pe lângă mine. M-am urcat într-un tren, iar eu ador trenurile, dar acesta nu vrea să se mai oprească. E trenul așteptării, ce  trece prin fiecare gară, prin fiecare colț al vieții, dar alunecă pe șinele reci cu o viteză mult prea mare, e rapid și îmi e imposibil să  mă bucur de călătorie…și cu cât înaintează mai mult cu atât doare mai tare.

     Îmi apar în minte milioane de imagini, clipe minunate pe care le-am trăit și simțit din toată ființa mea, dar e prea târziu. Deja am pierdut tot, iar ceea ce mi-a mai rămas e timpul care NU REZOLVĂ NIMIC, doar adâncește rănile și le sărează puțin.

 

Lasă un răspuns

