M-ai dizolvat ca pe o substanță din laboratorul tău!

Ai vrut să creezi ceva nou. Te-ai jucat în camera obscură cu un singur microscop, două eprubete o capsulă și-o pipetă, pe care tu o numești laborator. Te-ai jucat cu substanțele, căutai o soluție care să îți rezolve problema ce nu ți-a dat liniște atâta timp. Căutai ca disperatul soluția care să îți ofere șansa unui nou început, un început în doi.

Și nu știu cum te-ai jucat, nu știu ce combinație nebună de substanțe ai făcut sau cât fum a ieșit din laboratorul tău improvizat, nu știu cât timp ai pierdut încercând să mă găsești sau cât timp am pierdut eu încercând să te fac să îmi observi existența, substanța. M-ai găsit dintr-o joacă, m-ai transformat în scurt timp în elixirul vieții și după m-ai dizolvat până când ai văzut cum mă descompun fără să las urme. Ai trăit clipa alături de mine ca un savant nebun, ai încercat să descoperi fiecare părticică din mine, fiecare moleculă.

Ai fost orbit de puterea pe care ai simțit-o atunci când ai văzut prin microscopul din colț, acel joc al atomilor noștri, combinația perfectă pe care orice cercetător își dorește să o descopere. Te-ai trezit la viață și erai fericit că ai gasit soluția perfecta, eram fericită că am găsit substanța alături de care să creez soluția pentru fericirea mea. Ah, câtă nebunie într-un laborator improvizat!

Și nebunia asta a funcționat doar în micul nostru laborator. Ai vrut mai mult, credeai că poți face experimente. De fapt ai făcut experimente pe mine, mi-ai testat încrederea, iubirea, răbdarea, nebunia, perseverența, iar eu ți-am testat sinceritatea și inteligența. În scurt timp am ajuns să facem experimente pe noi înșine, te-am lăsat să ma dizolvi, să te bucuri de supremația ta în timp ce eu mă pierdeam printre molecule. Te-am lăsat și tu m-ai dizolvat ca pe o simplă substanță din laboratorul tău!

Lasă un răspuns

