Mi-ai pus fluturi în inimă, în gând, în suflet…mi-ai pus fluturi în viață.

fluturi

Le-ai dat drumul în lumea asta nebună și m-au găsit pe mine. I-ai lăsat să îmi inunde gândurile, să îmi mângâie inima, să îmi tulbure sufletul. Și ei, săracii, au profitat de libertate și s-au jucat, s-au bucurat de tot ceea ce era al meu, m-au completat în timp ce tu îmi căutai esența.

În toată zăpăceala asta mi-am pierdut raționamentul și mi-am deschis aripile, am încercat să zbor, iar tu m-ai prins. Fascinat de fiecare mișcare, încăpățânat, era imposibil să îmi vezi defectele! Eu nu am încercat să mă zbat, mi-am acceptat situația de victimă. De fapt am vrut să fiu victima ta, am vrut să mă bucur de fiecare privire, fiecare moment în care eram doar noi doi și un bec. Ai fost tandru, îmi admirai aripile, iar privirea ta era din ce în ce mai obsedată. Ai început să mă rănești, deși nu voiai asta. Ai început să țipi pentru că nu știai unde să mă pui, unde m-aș potrivi mai bine.

     Of, colecționar nebun, iar te-ai jucat cu exemplarele tale! Ai vrut să mai adaugi în insectarul tău, dar nu a mai rămas nimic din mine. Ai vrut să mă admiri în fiecare dimineață, să te bucuri de fiecare părticică din mine, ai vrut să mă conservi! Ai vrut mai mult, dar alcoolul etilic era prea puternic pentru aripile mele firave!

Lasă un răspuns

