Lasă-mă să mă îmbăt cu parfumul teiului!

De ce vrei să mă iei acasă? Nu vezi cât sunt de fericită?

M-am dus în mijlocul câmpiei și m-am ascuns în iarba proaspăt cosită. Parcă am vrut să scap de  tine, de mine, de noi. Am vrut să evadez în micul meu colț de rai și tu nu m-ai lăsat. M-ai îmbătat cu parfumul tau, cu florile tale și mi-ai captivat atenția. Ah, frumos joc!

Hai să ne jucăm ți-am spus, hai să ne spunem povești, hai să vorbim despre dor și tot ce doare!

M-ai ascultat ore în șir, m-ai lăsat să delirez și nu ai spus nimic. Din când în când adierea vântului îmi mai aducea parfumul tău, mă îmbăta încet, dar sigur. Credeam că am înnebunit atunci când ai început să vorbești. De fapt nu știam ce să mai cred, eram atât de confuză și am căzut într-un somn adânc, chiar la poalele tale. Mi-am sprijinit capul de trupul tău și puteam să aud cum respiri, cum te hrănești cu dioxidul de carbon.

Aș fi rămas veșnic lângă tine și poate că și tu ai fi vrut să rămâi acolo pentru totdeauna, dar ți-au furat florile, frunzele, te-au lăsat să fii privit în toată goliciunea ta, fără parfumul tău minunat. Rup fără milă bucățele din tine, îți rup florile, îți rănesc trupul și  pleacă fără să privească în urmă. Ești admirat doar atunci când ești frumos, în rest ești doar un element de decor, martor al unor iubiri imposibile.

M-am trezit din beția asta provocată de mireasma ta, te-am luat în brațe și am vrut să fug, să le povestesc tuturor despre dor și tot ce te doare.

Lasă un răspuns

