Lasă-mă să mă îndrăgostesc de tine în fiecare zi!

finalLasă-mă să îți aduc cafeaua la prima oră a dimineții,  chiar dacă pentru noi dimineața începe la 11.

Lasă-mă să te privesc cum te chinui să îți închizi toți nasturii de la cămașă!

Lasă-mă să alerg ca un copil în brațele tale atunci când te văd!

Lasă-ma să mă chinui o jumătate de zi să pregătesc cina perfectă, să alerg prin piață după roșiile acelea cu gust de țară care îți plac atât de mult, să afum bucătăria și să sfârșim prin a mânca iar la KFC!

Lasă-mă să fiu eu în timp ce te iubesc pe tine!

M-ai făcut să iubesc omul ăsta împrăștiat cu o mie de dorințe și planuri de viitor. Omul ăsta care în fiecare dimineață  îmi oprește alarma doar pentru a mă bucura de încă 5 minute de somn. Omul care mă surprinde în fiecare zi cu bunătatea lui, respectul și dragostea pe care mi le oferă. Omul ăsta care întotdeauna pune pâinea în frigider și varsă cafeaua cel puțin o dată pe săptamână în drum spre birou. Omul ăsta care e atât de complicat pentru ceilalți, dar atât de simplu pentru mine.

Lasă-mă să mă îndrăgostesc de tine în fiecare zi pentru că mă faci cea mai fericită!

Lasă un răspuns

